Послуги

Розробка веб – сайту – це мистецтво, що потребує високого професіоналізму. Накопичений роками досвід працівників фірми, спрямований на втілення будь-якого вашого задуму.

4444

Сайти, які ми можемо вам запропонувати: 

  • Сайт  візітка – від 3500грн;
  • Landing page – від 5000грн;
  • Каталог продукції – від 6000грн.
  • Корпоративний сайт – від 6500грн;
  • Інтернет магазин – від 8000грн;
  • Інформаційний портал – від 15000грн.

Знижка на ствоерння сайьыв – 20%.

Знижка на адаптивну версыю сайта – 20%.

Навіщо потрібна оптимізація?

Оптимізація сайту – це поліпшення технічних, інформаційних параметрів сайту для кращої індексації у пошукових системах.

Якщо на сайті є помилки, то пошукові системи не можуть правильно і в повному обсязі
проіндексувати сайт, а також правильно розмістити його в результатах пошуку.seo
Будь-яка оптимізація сайту починається з його діагностики, аналізу та аудиту сайту, який визначає, чи потрібна Вам оптимізація сайту, глибину необхідних змін, і як можна виправити помилки, а також допомагає вибрати правильну стратегію просування сайту.

Аудит конкурентів вашого сайту – лише 800грн.

Перелік послуг:

  • Аналіз помилок у навігації сайту;
  • Аналіз верстки сайту;
  • Аналіз структури сайту та рекомендації;
  • Аналіз швидкості загрузки сайту;
  • Аналіз HTML коду;
  • Перевірка склеек та редиректів;
  • Аналіз коректності robots.txt;
  • Аналіз ХМЛ карти сайту;
  • Перевірка битих силок та картинок;
  • Перевірка на вируси;
  • Аналіз мета тегів на проекті;
  • Аналіз тегів групи Н, strong, em;
  • Перевірка атрибутів ALT и TITLE.

Знижка на Аудит вашого сайту – 15%.

Контекстна реклама –  на даний час  один з найпопулярніших, дієвих та недорогих  методів реклами (наприклад, в порівнянні з цінами в інших мас-медіа або друкованих виданнях), який здійснюється в інтернеті. Контекстна реклама являє собою рекламний банер (медійна мережа) або текстове оголошення (пошукова мережа). Такі банери або оголошення в основному розташовані відразу під шапкою сайту, на бічних панелях веб-сторінки або внизу.

Приклад медійного оголошення:

ga_na_gismeteo

Приклад текстового  оголошення:

konteks_r

Контекстна реклама – найбільш ефективний метод просування сайту в інтернеті і виведення його на найвигідніші позиції. Це найкоротший шлях для збільшення трафіку,  кількості продажів, кількості клієнтів.

Переваги контекстної та медійної реклами.

  • Охоплення аудиторії тільки тих регіонів, в яких Ви зацікавлені рекламуватися.222
    Наприклад, якщо Ви зацікавлені в покупцях тільки в одному місті чи області, можна показувати рекламу тільки користувачам пошукових систем з цих регіонів.
  • Платіть тільки за кліки, без додаткових витрат.
  • Швидкий запуск кампанії контекстної реклами (протягом одного робочого дня з моменту
    затвердження банерів, тексту оголошень, ключових слів).
  • Комплексне розміщення. Ваша реклама одночасно показується в найпопулярніших в Україні пошукових системах, сайтах партнерів Google.
  • Можна рекламуватися без сайту, наприклад на сторінку  інформаційного порталу.
  • Звіти. Надаємо повний звіт в рекламній кампанії (за бажанням клієнта): показ оголошень, кількість переходів по оголошенню, час доби, день тижня, місце розташування користувачів, географія, місця розміщення.

Перелік послуг:

  • Регулярна перевірка сайтів на шкідливе ПО;
  • Резервне копіювання інформації;
  • Реєстрація, видалення і підтримка облікових записів електронної пошти;
  • Технічна підтримка і моніторинг працездатності сайту;
  • Підключення систем відслідковування переходів на сайт;
  • Наповнення сайтів наданими матеріалами;
  • Розміщення на сайті рекламних елементів (банери, стрічка новин) з умовою, що є вже готові плагін чи модулі;
  • Моніторинг коментарів на сайті;
  • Надання звітів стосовно відвідувачів сайту;
  • Створення нових розділів;
  • Підтримка доменного імені та хостингу;
  • Періодична зміна паролів адмін. частини, обл. записів;
  • Аналіз коду та його оптимізація;
  • Оптимізація сайту для пришвидшення його роботи;
  • Помісячне звітування

Надаємо послуги в оформленні доменного імені та хостингу.
Домен – це адреса сайту на зразок web-art.lviv.ua. Ціна на рік від 175 грн.
Хостинг – обмежений обсяг місця на сервері, де розміщуються файли Вашого сайту. Ціна на рік від 200 грн.

Редизайн сайту це – поліпшення всього сайту (модернізація оформлення, удосконалення структури сайту та функціоналу). Редизайн сайту, як правило, зачіпає не тільки зміна зовнішнього вигляду Інтернет сайту, але так само зміна функціональної частини сайту, переклад сайту на іншу, більш зручну систему управління контентом

Редизайн сайту поділимо на 3 напрямки:

  • Графічний редизайн (основа напрямки – зміна зовнішнього вигляду сайту).
  • Структурний редизайн (зміна юзабітліті сайту, доробка функціоналу, впровадження Без имени-145нових форм і алгоритмів).
  • Комплексний редизайн (це повністю розробка сайту з нуля, в новому фірмовому стилі, включаючи нову графіку, а також структуру.

До складу робіт по редизайну сайту увійдуть:

  • Аналіз предметної області замовника, вивчення сайтів основних конкурентів, складання рекомендацій та пропозицій щодо модернізації ресурсу.
  • Розробка нового дизайну сайту в відповідниками з сучасними тенденціями web-дизайну.
  • Перенесення сайту на зручну систему управління контентом, яка забезпечить ефективне управління сайтом і реалізацію нової функціональності.

В кожному випадку рекомендації та склад робіт по редизайну сайту індивідуальні.

Логотип – це  образ компанії, за допомогу якого люди запам’ятовують  її. Він  впливає на перше враження,  сприйняття і запам’ятовуваність фірми, тому до розробки логотипів  потрібно підходити не лише творчо, а відповідально.

Основні негласні правила  створення:

1. Простота.  Логотип повинен бути простим, без складних елементів, це забезпечить легке  запам’ятовування.

2. Легкість читання. Вибирайте прості шрифти. Щоб логотип можна було відрізнити і прочитати.

3. Мінімалізм. Менше кольорів, менше комбінацій шрифтів.Без имени-5

4. Універсальність. Логотип розробляється не на один рік, тому необхідно його розробити таким, щоб він завжди був актуальним. Звичайно, можна буде зробити легкий ресталінг, але основний концепт повинен бути завжди в «темі»

5. Унікальність. Нехай Ваш логотип асоціюється тільки з Вашою компанією. Багато   дизайнерів і компаній адаптовують логотипи відомих компаній під свій.  Це є  основною помилкою. Прагніть до унікальності та ідентичності.

6. Функціональність. Створюйте логотип у векторному форматі в спеціальних програмах, це дозволить Вам легко наносити його на будь-яку поверхню, перевести в чорно -білий формат, і адаптувати під будь-яку ситуацію.

7. Креативність. У кожного логотипу має бути щось оригінальне  – «родзинка », яка буде  підвищувати привабливість,  і служити  для миттєвої асоціації вашого логотипа  з Вашою Компанією. Але важливо не перестаратися в креативності, тому що це автоматично суперечить правилу простоти .